Page 59 of 116 FirstFirst ... 9495051525354555657585960616263646566676869109 ... LastLast
Results 1,741 to 1,770 of 3474

Thread: OT: waaaaaaay OT....

  1. #1741
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Colorado
    Posts
    2,261


    Yeah, this chick looks like she rides that bike. She probably can't even spell YAMAHA. And oh yeah, I ALWAYS ride my motorcycle with my pants halfway down.
    Expert in particular carvers with special needs

  2. #1742
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Big Utah country in them hills
    Posts
    1,438

    Ride

    Quote Originally Posted by Michelle


    Yeah, this chick looks like she rides that bike. She probably can't even spell YAMAHA. And oh yeah, I ALWAYS ride my motorcycle with my pants halfway down.
    Wanna go for a ride?

    Pants optional....

    Rusty's driving.....
    Hardbooter.com



    “Yes, it is much more challenging to ski 210 cm toothpicks. But do you choose to go to the wooden outhouse in the wintertime? Or it is more pleasant to use the indoor toilet instead? Why take challenges from the past when we can go on and challenge us on what’s possible with the current technology?”

    Shane McConkey disscussing rockered skis.

  3. #1743
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Colorado
    Posts
    2,261
    I've already ridden on Rusty's motorcycle ....but I was wearing shorts. tank top though!
    Expert in particular carvers with special needs

  4. #1744
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Boston, MA,USA Vila Velha, Espírito Santo(Brazil)
    Posts
    3,829

    if you can read this, the bitch fell off

    good point, it's hard finding pics on the internet of hot chicks that actually ride bikes.
    These little girls look like they rip tho http://www.girltrial.de/
    ironically, on the way to see the new MSP movie PUSH last week we saw a girl of asian persuasion walking with a sweet bike leather jacket and helmet toward 2 bikes- a Triumph Bonneville and some old jap crap painted over Hurricane garbage. Guess which one she rode away on ?
    I love Davis Square Somerville

  5. #1745
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Denver, CO
    Posts
    188

    who wears short shorts...

    yep that's right fellas...not only were they short shorts but Michelle holds on reeeeeal tight! ha ha ha

    Oh...and you left your hat in my saddlebags...

  6. #1746
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Vail, CO and Grand Junction, CO
    Posts
    1,893
    Quote Originally Posted by Michelle


    Yeah, this chick looks like she rides that bike. She probably can't even spell YAMAHA. And oh yeah, I ALWAYS ride my motorcycle with my pants halfway down.
    Wow. I apologize if Im a bit diverted to the bike instead of the chick. That bike belongs to one and only, Valentino Rossi (and yes he's single and -ITALIAN-). This weekend, MotoGP's motorcycle last race will be right to the line, with either Nicky Hayden (USA rider) or Valentino Rossi (very consistent winner since 1997, I think?) for the MotoGP '06 championship race! Woo hoo!

  7. #1747
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    MA
    Posts
    992
    Quote Originally Posted by Paulk
    I don't know what to say except that, this hit a chord....

    Conversation from my last "date"...and I quote: "I like to get outside, hike, goto the beach...". I'm thinking cool!
    Few days later I set up a date that includes the beach,a little SURFING, and dinner. She bails out that afternoon....

    don't you love that??? people who say they love doing certain things then you go and ask them to do those things and all the sudden... umm... well ... they aren't reaaaallly that into it after all. this one guy i 'dated' (love the quotes) said he really enjoyed seeing shows/theatre.. cause he had seen one of my shows, so i invited him to see another show, a different one, and suddenly 'i'm not really into theatre actually'. aaaahhhhhH!!!!!!!!!!

    i have to say i'm a bit scared of surfing... the ocean freaks me out a lil... might be that whole almost drowning twice thing as a kid. LOL
    but if someone helped me try to overcome that fear maybe i'd give it a whirl.
    "If I were kidding I'd be dressed like you."

  8. #1748
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    MA
    Posts
    992
    Quote Originally Posted by Michelle

    Yeah, this chick looks like she rides that bike. She probably can't even spell YAMAHA. And oh yeah, I ALWAYS ride my motorcycle with my pants halfway down.

    LMAO... JUST what i was thinking Michelle.
    "If I were kidding I'd be dressed like you."

  9. #1749
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    MA
    Posts
    992
    Quote Originally Posted by LeeW
    Wow. I apologize if Im a bit diverted to the bike instead of the chick. That bike belongs to one and only, Valentino Rossi (and yes he's single and -ITALIAN-). This weekend, MotoGP's motorcycle last race will be right to the line, with either Nicky Hayden (USA rider) or Valentino Rossi (very consistent winner since 1997, I think?) for the MotoGP '06 championship race! Woo hoo!
    lee are you alright? even *I* was looking at the chick and i don't ride that way. LOL
    "If I were kidding I'd be dressed like you."

  10. #1750
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Saskatoon, SK, Canada
    Posts
    3,216
    Quote Originally Posted by AndyYT316
    I still think that the hottest girls are the ones that can really ride a board.
    I may have mentioned my obsessioninterest in Victoria Jealouse.

  11. #1751
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Boston, MA,USA Vila Velha, Espírito Santo(Brazil)
    Posts
    3,829
    wow, thanks Lee. I haven't really been following MotoGp but F1 was great last sunday with Schumi retiring and losing and Interlagos and Massa and.....Alonso!
    http://www.speedtv.com/programs/22/
    Attached Images Attached Images  

  12. #1752
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Boston, MA,USA Vila Velha, Espírito Santo(Brazil)
    Posts
    3,829

    watching movies, candle light dinners,porn,pizza

    I like....long walks on the beach...after one of my kite lines breaks, I get blown a mile downwind and my wife is pissed because I said I'd only go out for an hour.

  13. #1753
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Westerly, Rhode Island
    Posts
    2,890
    Quote Originally Posted by LeeW
    Wow. I apologize if Im a bit diverted to the bike instead of the chick. That bike belongs to one and only, Valentino Rossi (and yes he's single and -ITALIAN-). This weekend, MotoGP's motorcycle last race will be right to the line, with either Nicky Hayden (USA rider) or Valentino Rossi (very consistent winner since 1997, I think?) for the MotoGP '06 championship race! Woo hoo!
    Yeah I gotta agree with Lee on this one I was drawn more to the M1 (that's the bike) than the "ho in front of it". I just got back from a week in Italy and man was Rossi's image everywhere...well in addition to a bunch of press saying Pedrosa "stupido" or "idiota"...BTW I bought a 1:22 scale model of that bike in the airport just hours before I left Rome
    Quote Originally Posted by Jack Michaud View Post
    Alpine is the only way to be both a snowboarder and a non-conformist!

  14. #1754
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Current location; London UK (home town; Torquay, Vic, Aust)
    Posts
    738
    Quote Originally Posted by Michelle


    Yeah, this chick looks like she rides that bike. She probably can't even spell YAMAHA. And oh yeah, I ALWAYS ride my motorcycle with my pants halfway down.
    Her thought process appears to be going something like:

    "I don't get it. You said to stick the end in, squeeze the hose and I'd have thomething I could ride hard and fast all day. But where is he?"
    "With an ace up my sleeve and a sneaky Plan B"

    "I'll try to be nicer if you try to be smarter"

  15. #1755
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Current location; London UK (home town; Torquay, Vic, Aust)
    Posts
    738
    Quote Originally Posted by willywhit
    good point, it's hard finding pics on the internet of hot chicks that actually ride bikes.
    These little girls look like they rip tho http://www.girltrial.de/
    ironically, on the way to see the new MSP movie PUSH last week we saw a girl of asian persuasion walking with a sweet bike leather jacket and helmet toward 2 bikes- a Triumph Bonneville and some old jap crap painted over Hurricane garbage. Guess which one she rode away on ?
    I love Davis Square Somerville

    This girl is for real.

    http://www.erinnormoyle.com/

    Just another reason to visit Oz, this time for the boys.
    "With an ace up my sleeve and a sneaky Plan B"

    "I'll try to be nicer if you try to be smarter"

  16. #1756
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Colorado
    Posts
    2,261
    Quote Originally Posted by dantheman0177
    I told you about 10,000 views ago that you gotta come visit Oz. I'm sure I have at least one friend who would meet your requirements!
    Ais, he does have men that would meet anyone's requirements Easy on the eyes for sure....and then they speak with that accent - OH MY!! Doesn't really matter what they say....

    I absolutely love accents, be it Australian/NZ, European (My personal fav), and even the East Coasters have won me over before SWOOOOONNYYYYYY
    Expert in particular carvers with special needs

  17. #1757
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Colorado
    Posts
    2,261
    Quote Originally Posted by Aisling
    i have to say i'm a bit scared of surfing... the ocean freaks me out a lil... might be that whole almost drowning twice thing as a kid. LOL
    but if someone helped me try to overcome that fear maybe i'd give it a whirl.
    See but difference is Aisling, that you would SAY that before you just said "OK, yeah" and then bail. Maybe they are not bailing because of the content of the date? Giving her the benefit of the doubt????

    PaulK, we've got to talk
    Expert in particular carvers with special needs

  18. #1758
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Boston, MA,USA Vila Velha, Espírito Santo(Brazil)
    Posts
    3,829

    how's about a root ?

    WOW ! forget Brasil , I'm goin' down unda. I think the pic of Rossi's M1 may be from OZ. Look closely, NEED GAS ? EAT BEANS whatcha think Dan ? Oz humor ?
    I always got along well with my Australian Cattle Dog, one female that never gave me a headache.
    "Well, if she knows what root is, she knows how to use root, and she lets you look at her naked, why not give her root?"

  19. #1759
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Calgary
    Posts
    2,329
    Quote Originally Posted by dantheman0177
    This girl is for real.

    http://www.erinnormoyle.com/
    But them boobs aint. Just a bitchy aside.
    Silence is golden. Duct tape is silver.

  20. #1760
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    MA
    Posts
    992
    Quote Originally Posted by Allee
    But them boobs aint. Just a bitchy aside.


    lol Allee you're so funny... i do find it annoying that any female sports type person has to sell themselves sexually rather than by just being great at what they do.
    "If I were kidding I'd be dressed like you."

  21. #1761
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    MA
    Posts
    992
    Quote Originally Posted by Michelle
    Ais, he does have men that would meet anyone's requirements Easy on the eyes for sure....and then they speak with that accent - OH MY!! Doesn't really matter what they say....

    I absolutely love accents, be it Australian/NZ, European (My personal fav), and even the East Coasters have won me over before SWOOOOONNYYYYYY

    Michelle's seal of approval even! haha
    "If I were kidding I'd be dressed like you."

  22. #1762
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Thailand
    Posts
    702
    Quote Originally Posted by Jim Callen
    Yeah, that's what I love about Aspen. I haven't dated an American in over a year and a half. French, Swiss, Thai, Argentinian, etc. women are so much more interesting. I'm in the process of learning Thai and I've got a great teacher.

    ler?

    Poot Passar Thai dai rue? Gaeng jung; farang tee poot dai mee mai gee kon leuy! Poot chut mai? Ahn bpen mai?

    Dtae wah rawung na. Bprataet Thai mai mee hima na. Mee dtae hee mah :-)

    Passar Thai ngai nit deeo, soo soo Khun jim!

    BTW you know your name, Jim, with rising tone means vagina????

    Maybe you should tell your teacher that you would like a Thai nickname:
    jim wahn (jim = rising tone wahn rising tone) :-)

    Good luck with that; quite a few of my friends here studied in U of C.

  23. #1763
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Boston, MA,USA Vila Velha, Espírito Santo(Brazil)
    Posts
    3,829

    bitchin' bike

    this is a real "girl's bike"
    Attached Images Attached Images   

  24. #1764
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Current location; London UK (home town; Torquay, Vic, Aust)
    Posts
    738
    Quote Originally Posted by Allee
    But them boobs aint. Just a bitchy aside.
    Sorry to disappoint.

    My mail is that they are real (and this coming from guys who would know)!

    OK, I'll give you this much. There is probably a fair amount of airbrushing going on in some of the pics.
    "With an ace up my sleeve and a sneaky Plan B"

    "I'll try to be nicer if you try to be smarter"

  25. #1765
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Hell
    Posts
    3,672
    Quote Originally Posted by Allee
    But them boobs aint. Just a bitchy aside.
    always strikes me as funny when women have both "pre" and "post" pics readily available:



    the one in the "15" shirt...
    If death leads to eternal bliss why are you wearing a seatbelt?

  26. #1766
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    The moose's maw rangeley, me
    Posts
    6,176

    I gotta say I like that one pre silicone

    I gennerally like my ladies with a not so huge chest

  27. #1767
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Everywhere
    Posts
    426

    On a slightly different note

    Yesterday I took the train to Lucerne in Switzerland because my friend has been dying to go dancing and they had lindi-hop (or whatever) there. The international winner guy at some point in time also showed up and I took a beginners crash course taught by some other people in swiss-german (so I barely understood anything even though im fluent in hoch-deutsch).

    Needless to say, I am not a dancer. I thought of you guys and realized that I would absolutely love going to a snowboard get-together and would totally feel more comfortable. So yeah... I miss you :-)
    ~Tonja
    In South America with SASS and having a blast!!! Back to Tahoe for the North American winter!!

  28. #1768
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Current location; London UK (home town; Torquay, Vic, Aust)
    Posts
    738
    Quote Originally Posted by skipuppy
    Needless to say, I am not a dancer. I thought of you guys and realized that I would absolutely love going to a snowboard get-together and would totally feel more comfortable. So yeah... I miss you :-)

    Ooooohhhhhhhhh. Everyone together now....Oooooooohhhhhhhhhhh.
    That is so sweet.
    "With an ace up my sleeve and a sneaky Plan B"

    "I'll try to be nicer if you try to be smarter"

  29. #1769
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Vail, CO and Grand Junction, CO
    Posts
    1,893
    hey, skipuppy, you seen those brand name: Gas blue jeans? They seem hard/nonexistant to get out here in USA. :-/

  30. #1770
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    MA
    Posts
    992
    Quote Originally Posted by dantheman0177
    Ooooohhhhhhhhh. Everyone together now....Oooooooohhhhhhhhhhh.
    That is so sweet.


    awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    skipuppy i can teach you to dance and we can all snowboard together too, it could be a 2 for 1 outing lol
    "If I were kidding I'd be dressed like you."

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •